Kände mig ledshen och bytte blogg.

Tänte att jag skulle börja om på nytt. Planen är att uppdatera här lite oftare en typ två gånger i veckan som jag gjorde på min förra blogg. Även skriva lite mer om min exotiska och vardag och alla små töntiga äventyr. 
Antagligen kommer planen gå åt skogen då nästan allt jag försöker går dåligt, men det är okej. 
Välkommer ska du vara i alla fall, antagligen blir denna bloggen den töntigaste du någonsin klickat in på. Töntigheten från mig kommer skina igenom allt oavsätt hur mycket filter eller stickers jag sätter på. 
Ska skriva om något vettigare snart. Ta hand om er vänner.
 
Anonym
2014-12-07 @ 09:30:21

Du är inget töntigt med den här bloggen. Den är jättebra och du är en jättebra person :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela världens lilla ovän

En bogg garanterat fri från hollister hauls.

RSS 2.0