Åkesson sjukskriven.

Hej!
Många av er kanske hört om att sverigedemoktaternas partiledare Jimmie Åkesson har blivigt sjukskriven. Läkarna bedömmer honnom med utmattningssyndrom. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka angående detta. Självklart är det tråkigt att han är sjuk, psykisk ohälsa är aldrik kul, vem som en drabbas av det. Men samtidigt tycker jag inte det minsta syn om Åkesson. 
Jag tycker att han är extremt töntig som inte kan ta och sjukskriva sig utan att försöka lägga skulden på omvärlden. Ser Jimmie en chans att lägga skullden på andra gör han det. 
En sak som glöms bort är givetvis alla Jimmies hot och hat mot andra människor. Människor som inte gjort någonsing för att förtjärna allt hat. Människor som kommer till sverige för att få hjälp. Hjälp att överleva, då landen de kommer ifrån inte är säkra att bo i.
Jimmie är en väldigt vidrig person som jag har extrmt svårt att tycka synd om. 
 
"Jag tackar för er förståelse och ser framemot att kunna komma tillbaka, starkare och mer taggad än någonsin." 
Så sa Jimmie i sitt brev. Men menade antagligen mer "Jag kommer tillbaks, vitare och kränktare en någonsin."
 
Vill du läsa hela Jimmies inlägg om sin sjukdom kan du klicka här
 
Ta hand om er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela världens lilla ovän

En bogg garanterat fri från hollister hauls.

RSS 2.0