Andas och börja om.

Hej! Kommer ni ihåg mig? Nej antagligen inte. Var över en månad sedan jag senast skrev någonting här. Någon smooth utsäkt eller liknande har jag inte heller, då absolut ingening har hänt, Mer en att jag möjligtvis fått lite mer haters samt ändrat hårfärg en del. Eller jo en ganska stor sak har hänt. Jag har bytt namn! Nu heter jag ivar och det känns jättebra. Så smårningom ska jag även byta juridiskt (på papper) men mor min tycker jag ska vänta lite. 
 
Detta inlägg har egentligen ingen mening, men ville gärna bara förmedla er (för jag har faktiskt haft läsare även om jag inte uppdaterat någonting??) om att jag kör nu igen. Planerar att skriva om dels seriösa saker, men även rätt vardagliga onödigheter. 
Kram
 
alicia
2014-12-02 @ 06:24:11

kul att se att du är tillbaka ivar!!! :) tråkigt att vänta med att byta namn juridiskt, du heter ju redan ivar liksom. undrar vad din mamma är rädd för? att du skulle ångra dig eller? för det första kommer du inte göra det men OM det var så kan man bara byta tillbaka :P ser inte problemet..

Johanna Englund
2014-12-02 @ 18:11:16
URL: http://nattstad.se/melonpuke

Good ur back Ivar! Tycker din blogg är så mysig, vi har samma åsikter go us!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela världens lilla ovän

En bogg garanterat fri från hollister hauls.

RSS 2.0